GoogleŞtiriTech&ITyoutube

YouTube testează afișarea numărului de vizualizări și like-uri în timp real

YouTube pare că încearcă să compenseze frustrările create de reclamele video inserate fără opțiune skip, introducând numărătoarea în timp real pentru afișări și like-urile acordate clipurilor video.

Scopul pare să fie acela de a ajuta creatorii YouTube foarte populari, arătând urmăritorilor cum crește numărul de vizualizări și like-uri pentru clipul aflat deja în redare. Spre exemplu, poate că ai avut vreodată curiozitatea să afli cât de mulți oameni se uită la clipul viral abia dat pe YouTube, dar nu atât de mult încât să vrei să întrerupi efectiv redarea pentru a da refresh paginii.

Motivul pentru care această funcționalitate este la stadiul de experiment și nu lansată pur și simplu ar fi acela că este foarte intrusivă în experiența de vizionare. Spre exemplu, dacă vizionezi clipul respectiv fără să activezi modul full screen, actualizarea în timp real a numărului de afișări ti-ar putea distrage atenția. Mai adaugi și ceva jocuri de culori sau animații în jurul textului respectiv și deja începe să arate ca una dintre reclamele pe care încerci să le ignori în paginile web. Cu siguranță, pentru o parte dintre utilizatorii platformei urmărirea conturului de vizualizări ar deveni un fel de hobby, dar pentru restul ar fi doar încă un element inutil de distragere a atenției.

Momentan, funcția pe care Google o testează fără a cere consimțământul utilizatorilor pare să apară doar în aplicația Android. Rămâne de văzut dacă Google va renunța în cele din urmă la acest experiment, sau va include doar o setare pentru dezactivarea contorizării live, de căutat în meniul aplicației de mobil.

Cert este că funcționalitatea pregătită nu aduce beneficii directe pentru experiența de vizionare, ci mai degrabă o adiție strict pentru acei utilizatori YouTube interesați în mod direct să urmărească indicatorii de performanță ai clipurilor încărcate pe platformă. Spre exemplu, platforma monetizează clipurile distribuite în funcție de vizualizările și interacțiunile observate cu utilizatorii platformei. Pentru creatorii YouTube care urmăresc acești indicatori, cifrele afișate reprezintă de fapt câștigurile obținute în timp real.

Această postare a fost preluată de pe acest site

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button